FOLLOWERS

Wednesday, July 14, 2010

Perkhidmatan Membangunkan Laman Web / Blog

Hari ini saya ingin berkongsi salah satu perniagaan internet yang saya ceburi iaitu, pembangunan laman web / blog.

Saya menyediakan perkhidmatan untuk membangunkan laman web / blog ataupun juga dikenali sebagai landing page pada harga yang berpatutan yang boleh dikatakan murah.

Terdapat pelbagai pilihan rekabentuk laman web / blog yang terkini yang disulami grafik yang menarik. Saya yakin dengan harga yang ditawarkan ini maka ramai lagi usahawan-usahawan internet akan muncul di seluruh Malaysia.

Saya menggalakkan semua bakal usahawan internet supaya memiliki laman web / blog untuk mempromosi produk, perniagaan seperti Program Affifliate, MLM, eBook, Produk Kesihatan dan pelbagai perniagaan lain.
Pakej Laman Web - (RM 600.00)
+ pelbagai rekabentuk
+ unlimited email
+ PERCUMA domain nameselama setahun
+ PERCUMA hosting selama setahun
+ PERCUMA SEO (penting untuk carian di search engine)
+ grafik yang menarik
+ siap antara 3 - 4 hari bekerja
+ pembayaran selepas siap
Pakej Blog - (RM 250.00)
+ rekabentuk terkini
+ unlimited email
+ PERCUMA domain name selama setahun
+ PERCUMA hosting selama setahun
+ PERCUMA SEO (penting untuk carian di search engine)
+ grafik yang menarik
+ siap antara 1 - 2 hari bekerja
+ pembayaran selepas siap

No comments:

Post a Comment